پراکنش فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در شهر قم متعادل می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از برنامه این سازمان برای بازتوزیع فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن صادقی امینی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در آئین معارفه مدیران جدید شهرداری قم اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه، دومین رتبه درآمدی را در شهرداری قم به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به متعدد بودن وظایف و مسئولیت‌های این سازمان افزود: این سازمان هم امورات عمرانی را در دستور کار دارد و هم در حیطه اجتماعی فعال است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به اهمیت ارتباط گسترده اجتماعی این سازمان گفت: ارتباط وسیعی با اقشار مختلف و بدنه اجتماعی شهر قم در این سازمان تعریف شده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات سازمان میادین میوه و تره‌بار، ایجاد بازارها و فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر است که پراکنش این فروشگاه‌ها باید بهبود یافته و در تمام مناطق شهری گسترش پیدا کند.

صادقی امینی به اهمیت ساماندهی مشاغل شهری در شهر قم اشاره کرد و افزود: مسئله ساماندهی مشاغل ناسازگار با محیط شهری موضوع حساسی است که نیاز به همکاری مناطق شهرداری قم دارد.

وی اظهار کرد: شهرک‌های تخصصی که در سال‌های اخیر توسط سازمان ایجاد شده در صورت ساماندهی این مشاغل ناسازگار به مرجع تمام شهروندان تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه این سازمان برای شکل دهی به بازارچه‌های سیار گفت: یکی از موضوعات مهم ایجاد تعاملات بین شهری و بازارچه‌های سوغات در شهر قم است.

کد خبر 690719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.