۱۸۴ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد

در راستای قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت ۱۸۴ قطعه زمین در استان اصفهان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه، چهارم مهرماه_ آئین واگذاری ۱۸۴ قطعه زمین به صورت نمادین در شهر جدید مجلسی استان اصفهان برگزار شد.

زمین‌های واگذار شده بر اساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت ۱۰۸ قطعه در ۸ شهرستان استان اصفهان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

این قطعات شامل ۶۷ قطعه زمین در شهر جدید مجلسی، ۵۰ قطعه زمین در دهاقان، ۱۷ قطعه در آران و بیدگل و در خوانسار نیز ۱۷ قطعه است که در قالب طرح حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان اظهار کرد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی مکلف شدند تا قطعات ویلایی و در بعضی از شهرها بسته به شرایط و آئین‌نامه‌های اجرایی زمین به صورت گروهی دونفره واگذار می‌شود.

وی افزود: در شهر جدید مجلسی زمین به صورت انفرادی و قطعاتی که به‌طور متوسط ۱۸۰ متر مربع مساحت دارند به متقاضیان واحد شرایط در این شهر واگذار شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان خاطرنشان کرد: مالکان این زمین‌ها می‌تواند با کسب پروانه ساخت و ساز بر روی این زمین‌ها ساختمان خود را بنا کنند.

وی ادامه داد: در روز عید غدیر خم امسال نیز یک‌هزار و ۱۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد، همچنین بر اساس این طرح برنامه تأمین زمین در ۱۰۸ شهر استان اصفهان در دستور کار بوده و به خانواده‌های حائز اهدا خواهد شد.

فلاح تاکید کرد: اهدای زمین به خانواده‌های واجد شرایط طرح جوانی جمعیت می‌تواند مشوقی برای دیگر خانواده‌ها باشد.

کد خبر 690683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.