شناسایی واحدهای تولیدی در معرض آسیب در کشور

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: واحدهای تولیدی در معرض آسیب کشور با شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان شناسایی و وارد چرخه تولید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا الله‌بداشتی عصر امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در نشست سراسری فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات مازندران واقع در آمل با اشاره به عنوان سال‌جاری از صدور راهبرد در سازمان بسیج کارگری خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در راستای شعار سال با برنامه‌های علمی، دانش‌بنیان و ظرفیت گروه‌ها مأموریت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست در مازندران نیز هم‌اندیشی و مطرح کردن موانع تولید و بررسی این موانع است، افزود: با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و صاحب‌نظران این عرصه بیان راهکارها و حل مشکلات مطرح شد.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه مازندران در حل مسائل اقتصاد صنعتی تاکنون پیشرو بوده، تصریح کرد: اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به این استان به عنوان اولین استان‌های کشور موجب شد تا این جشنواره برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه در مازندران واحدهایی موفق از عبور در شرایط سخت و بحران شدند، اظهار کرد: سازمان بسیج واحدهایی که توانستند مأموریت خود را انجام دهند و تحریم‌ها را بی اثر کنند، شناسایی و به سایر دستگاه‌ها معرفی کردند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه مازندران از ابتدای سال در حوزه اقتصادی و رفع موانع حضور فعال داشته است، گفت: این استان به بررسی مشکلات شرکت‌های خرد و کلان پرداخته و با شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس دانش‌بنیان طرح ارائه داده است.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای بررسی شده این استان ۳۵ واحد در حوزه ملی بار دیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا از بین آن‌ها برترین‌ها مورد تقدیر واقع شوند.

الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا به امسال نزدیک یک‌هزار واحد مورد بررسی قرار گرفته که از آن تعداد ۶۷۰ واحد رفع موانع تولید و دوباره احیا و به چرخه تولید بازگشتند که امیدواریم در ادامه این روند تا پایان سال دو هزار واحد تولیدی دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد خبر 690682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.