مردم همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده‌اند

مسؤول هماهنگ‌کننده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: هر اتفاقی در این کشور رخ داده خود مردم پای کار آمدند و متناسب با آن تهدید خود را وفق دادند و ضعف‌ها را برطرف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتحیان امروز _سه‌شنبه، چهارم مهرماه- در یادواره شهدا روستای هست سمیرم، اظهار کرد: این مجلس، مجلس شهدا است و ما در جمع خانواده شهدا هستیم که به تعبیر امام چشم و چراغ ما هستند و خوشا به سعادت کسانی که آن‌ها را پدر شهید و مادر شهید خطاب می‌کنند.

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به تعبیر رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و هر چه برکت در کشور ما نازل شد به برکت شهدا است و اگر امروز حرفی برای گفتن داریم حاصل تلاش و ایثارگری شهدا در آن زمان است و این چیزی نیست که بخواهیم شعار بدهیم، باید آن را باور کنیم.

مسئول هماهنگ‌کننده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: هنگامی که دشمن و تهدیدات فراوان می‌شود، خداوند بشارت می‌دهد که نترسید که ما با شما هستیم، با خدا باشید که خدا شما را حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: در مملکت ما انقلاب ریشه دینی و مردمی داشته و هیچگاه وام‌دار هیچ جریان فکری و حزبی نشده و نمی‌شود، این مسیر با همین مردم به جلو پیش می‌رود.

فتحیان گفت: هر چه اتفاق در این کشور افتاده خود مردم پای کار آمدند و متناسب با آن تهدید خود را وفق دادند و ضعف‌ها را برطرف کردند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای روستای بخش مرکزی سمیرم در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 690668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.