حضور شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مردم این کلان‌شهر می‌توانند با حضور در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان ضمن اطلاع از پروژه‌های آتی گردشگری کلان‌شهر اصفهان، تمایل خود را برای مشارکت در اقدامات ویژه تفریحی و گردشگری اعلام کنند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در عرصه‌های مختلف تخصصی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های بالقوه اما ناشناخته در حوزه‌های مختلف دارد، همچنین منجر به تعامل دوجانبه جامعه و مردم با عرصه‌های متنوع تخصصی می‌شود.

وی با بیان آنکه این روزها گردشگری به‌عنوان صنعت درآمدزا شناخته می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت گردشگری در اعتلای چندجانبه رونق جوامع مختلف و ارتقای رفاه اجتماعی، توجه به ابعاد مختلف موضوع گردشگری و تفریحی برای بسیاری از کشورهای دنیا حائز اهمیت بوده است و شاید بتوان گفت به‌عنوان اولویت نخست آن‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: متناسب با اقدامات صورت گرفته رویکرد شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در ۲ سال گذشته دست‌یابی به هدف اصفهان برند مقصد گردشگری بوده که تاکنون مطالعات و اقدامات گسترده‌ای برای ورودی ظرفیت‌های نوین تفریحی و گردشگری در کلان‌شهر اصفهان صورت داده است.

وی در خصوص چرایی حضور این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع‌دستی و هتل‌داری اصفهان ۱۴۰۲ گفت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در نظر دارد با حضور در این دوره از نمایشگاه ضمن معرفی اقدامات خود در حوزه پروژه‌های آتی گردشگری و تفریحی کلان‌شهر اصفهان به مردم، سرعت پیشبرد اقدامات عرصه تفریح و گردشگری را با جذب و همراهی سرمایه‌گذاران تسریع بخشد.

ساکت ادامه داد: رویکرد شرکت توسعه در این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های کلان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی است، چراکه به‌نظر می‌رسد ظرفیت‌های تفریحی و استعداد آن برای درآمدزایی و فعالیت‌های اقتصادی برای بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاران ناشناخته است و این شرکت با مطالعه‌ای که بر توسعه ظرفیت‌های تفریحی داشته پیشنهادات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران دارد که امیدواریم در این نمایشگاه اقدامات مؤثری برای جذب سرمایه‌گذار در توسعه ظرفیت‌های تفریحی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان ۱۴۰۲، از گردشگران و سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آوریم تا ضمن حضور در غرفه این شرکت از چهارم تا مهرماه ۱۴۰۲، اطلاع از پروژه‌های آتی تفریحی و گردشگری نصف جهان، در صورت تمایل به عرصه‌های سرمایه‌گذاری وارد شوند.

کد خبر 690610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.