اجرای مراسم قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران

مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته اول مهرماه، برگزار می‌شود و امشب سیدمهدی میرداماد در این مسجد دعای توسل می‌خواند.

به گزارش ایمنا، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته اول مهرماه، در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ۴، ۶ و ۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

این مراسم روز سه‌شنبه چهارم مهرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام دانشمند و قرائت دعای سیدمهدی میرداماد از ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ششم مهرماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام فرشاد و قرائت دعای علی حبیب‌زاده از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

روز جمعه ۷ مهرماه از ساعت ۶ صبح نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان و قرائت دعای علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران، صلوات ضراب اصفهانی و زیارت آل یاسین خواهد بود. تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 690601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.