وقوع سیلاب در ۳ شهرستان آذربایجان‌شرقی تلفات جانی نداشت

بارش رگباری باران شب گذشته در مناطق مختلف آذربایجان شرقی موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی منازل سه شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _ سه‌شنبه سوم مهرماه _ بر اثر بارش رگباری باران، تعدادی از منازل مسکونی روستای قزلجه میدان بستان آباد، روستای کندرود و جانقور در تبریز و روستاهای ستوت و کقالق اهر دچار سیلاب و آب‌گرفتگی شده است.

کاوه صدق روحی، بخشدار باسمنج از توابع شهرستان تبریز با اشاره به جاری شدن سیلاب در منطقه اظهار کرد: سطح روستاهای کندرود، جانقور و ملک کیان به علت بارش رگباری سیل جاری و موجب آب‌گرفتگی تعدادی از منازل مسکونی و مغازه‌ها شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری تبریز و هلال احمر برای رفع آب‌گرفتگی اقدام شد.

سجاد صفری، مدیر روابط عمومی استان آذربایجان‌شرقی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در تمامی روستاها حاضر شدند، خاطرنشان کرد: به روستاهای کندرود با همکاری شهرداری تبریز امدادرسانی شد.

وی افزود: در شهرستان بستان‌آباد نیز سه خانه دچار آب‌گرفتگی شده بود که در این روستا نیز امدادگران هلال احمر وارد میدان شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اثر بارش رگباری باران جریان سیل در قزلجه میدان وارد چند واحد مسکونی شد، تصریح کرد: این سیلاب خساراتی برای ساکنین خانه‌ها به بار آورد که دو گروه از هلال احمر برای امداد و تخلیه آب به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: اکیپ امداد برق باغمیشه با هماهنگی بخشدار برای رفع مشکلات قطعی برق وارد عمل شد. گفتنی است که این سیل‌ها تاکنون تلفات جانی نداشته است.

کد خبر 690599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.