قطار پیشرفت در استان اصفهان با قوت ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در عملکرد دولت سیزدهم در استان اصفهان تلاش بر این بوده است که منویات رهبر انقلاب دنبال شود، وظیفه داریم نگذاریم این قطار پیشرفت از حرکت بایستد؛ قطعا با قوت ادامه خواهیم داد و به دنبال حاشیه‌ها نخواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان، صبح امروز _ سه‌شنبه چهارم شهریورماه _ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در سالن جلسات آموزش‌وپرورش فلاورجان برگزار شد.

تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان

محمدرضا جانثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام نورانی ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است منویات رهبر انقلاب در استان اصفهان دنبال شود و ما وظیفه داریم نگذاریم این قطار پیشرفت از حرکت بایستد و باقوت ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: قطعاً قطار خدمت در این شهرستان با حضور فرماندار جدید ادامه پیدا خواهد کرد، مسئولان دولت مردمی و انقلابی و عضوی کوچک در هرکجای کشور و این استان باید خادم مردم باشند ودرکنارآن‌ها برای خدمت بیشتر به نظام مقدس اسلامی تلاش خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از ائمه معصومین حکومت دینی و الهی تشکیل نشد و به برکت امام نظام جمهوری اسلامی تشکیل و زمینه‌سازی برقراری حکومت اسلامی فراهم شده است.

وی افزود: به برکت انقلاب ندای عدالت، حق طلبی و اسلام خواهی در دنیا طنین‌انداز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به وظیفه همگانی در راستای ترویج فرهنگ ولایت عهدی، گفت: وظیفه مسئولین در هر جایگاه و مقام اطاعت و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب است.

جان‌نثاری اضافه کرد: الگو و اسوه پیروی از ولی امر مسلمین سردار سلیمانی است، و به توفیق الهی با رجعت امام زمان (عج) در رکابش خواهند بود زیرا وجود سردار سلیمانی وقف جهان اسلام بود.

وی با اشاره به دسته‌بندی افراد در برخورد با جایگاه ولی فقیه، افزود: اگر هر فردی در هر جایگاهی که است از وجود با برکت نایب امام عصر جلو یا عقب افتاد قطعاً هلاک خواهد شد، نمونه‌هایی از این افراد در حوادث تاریخی بسیار فراوان است.

قطار پیشرفت در استان اصفهان با قوت ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم در سطح کلان و خرد سعی کرد با تمام توان به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند، افزود: این دولت با مردم صادق است و مردم نیز به خوبی از آن آگاه هستند.

جان‌نثاری افزود: علی‌رغم دشمنی بسیار مردم نجیب ایران اسلامی و به تبع استان شهیدپرور اصفهان در سالگرد اغتشاشات سال گذشته با بصیرت نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

وی گفت: در استان اصفهان به دنبال حاشیه‌ها نخواهیم رفت و سعی در تحقق منویات مقام معظم رهبری داریم، وظیفه داریم قطار پیشرفت از حرکت متوقف نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: قطعاً قطار خدمت و پیشرفت در شهرستان فلاورجان با حضور فرماندار جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

جان‌نثاری ادامه داد: به عنوان عضو کوچکی از مسئولان دولت مردمی و انقلابی خادم مردم هستم و در کنار آنها برای خدمت بیشتر به نظام مقدس اسلامی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مهدی معینی در فرمانداری شهرستان فلاورجان، مهدی نادری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان معرفی شد.

کد خبر 690582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.