سرمربی تیم ملی تکواندو: تغییر وزن مانع از قهرمانی حسین‌پور در هانگژو شد

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران: تغییر وزن و فشردگی بازی‌های امروز دلیل باخت علیرضا حسین‌پور در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در ادامه مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو، علیرضا حسین‌پور در فینال وزن ۶۳- کیلوگرم مقابل بانلانگ از تایلند و دارنده نشان نقره جهان در سال ۲۰۲۳ به میدان رفت و راند اول ۷ بر ۶ و در راند دوم ۱۰ بر ۷ شکست خورد و صاحب دومین نشان نقره تکواندو در بازی‌های آسیایی هانگژو شد.

بیژن مقانلو پس از باخت علیرضا حسین‌پور در فینال وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین اظهار کرد: تغییر وزن علیرضا به او فشار آورد و باعث شد تا خسته شود. مسابقات امروز هم، خیلی سخت و فشرده بود. در نهایت همه این موضوعات روی بازی آخر تاثیر گذاشت و باعث شد که بازی را واگذار کند.

همچنین در ادامه علیرضا حسین‌پور، مرد نقره‌ای تکواندو ایران در وزن ۶۳- کیلوگرم در بازی‌های آسیایی هانگژو درخصوص مدال نقره‌ای خود افزود: تمام تلاشم را کردم تا مدال طلا را برای ایران بگیرم اما نشد. سطح مسابقات خیلی بالا بود و این مسئله را پیش‌بینی هم کرده بودیم اما متاسفانه آنچه می‌خواستیم نشد و مدال من به نقره تبدیل شد.

کد خبر 690580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.