صدور انقلاب اسلامی ماحصل تلاش‌های رزمندگان دفاع مقدس است

فرمانده سپاه سلمان گفت: صدور تفکرات انقلاب اسلامی را می‌توانید به واسطه دفاع مقدس در اقصی‌نقاط عالم مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس که در مسجد ابوذر غفاری زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده این کشور تمام ظرفیت خود را به میدان آوردند تا بتوانند این حرکت عظیم ملت ایران را متوقف و از بین ببرند.

وی افزود: دشمنان ستمگری که منافع خود را در ایران در خطر می‌دیدند طراحی‌های ویژه‌ای را بر علیه ما رقم زدند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: دولت موقتی که در ابتدای انقلاب بر سرکار آمد؛ بی‌تدبیری‌های زیادی انجام داد؛ آن دولت تمامی قراردادهای نظامی فی‌مابین ایران و سایر کشورها را لغو و مدت‌زمان سربازی را نیز کوتاه‌تر کرد.

شفائی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در ماجرای شکست مفتضحانه طبس حمله مستقیم به ایران انجام دادند، کودتای نوژه را اجرا کردند و با طراحی‌هایی که شرق و غرب با همکاری یکدیگر انجام دادند، فضای جنگ را بر علیه ایران تحمیل کردند.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران با حمایت از صدام به ایران اسلامی حمله کردند؛ عظمت رزمندگان ما این بود که توانستند باقدرت ایمان خود در مقابل مستکبرین و زورگویان جهان مقاومت کنند.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به سخنان امام مبنی بر صدور انقلاب ادامه داد: برادران رزمنده ما در دوران دفاع مقدس عظمتی را خلق کردند که به واسطه آن جنگ و انقلاب خود را صادر کردیم؛ صدور تفکرات انقلاب اسلامی را امروز می‌توانید به واسطه دفاع مقدس در اقصی‌نقاط عالم مشاهده کنید.

شفائی اضافه کرد: امام فرمود ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پربار اسلامی‌مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادری و وطن‌دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم.

وی تصریح کرد: باگذشت چندین سال از دوران دفاع مقدس تاکنون هیچ قدرتی جرأت شلیک حتی یک گلوله را به سمت ما نداشته؛ اگر امروز نظام اسلامی با اقتدار برای نظام سلطه خط و نشان می‌کشد این ماحصل ایثار و فداکاری شهدا در آن زمان و صبر و بردباری خانواده‌های آن‌ها است.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: ما با سه مؤلفه اساسی اتکاء به مکتب اسلام، رهبری حکیمانه امام و همدلی و هم‌افزایی مردمان شریف ایران توانستیم در جنگ تحمیلی در نقابل مستکبرین جهان به پیروزی برسیم.

شفائی گفت: امروز ما به‌شدت به این سه مؤلفه اساسی در جنگ ترکیبی دشمن نیازمندیم؛ امروز دشمنان ما در جنگی که علیه ملت ما به راه انداخته‌اند تمامی تجربیات، ظرفیت‌ها و امکانات خود را به میدان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: تمرکز دشمن امروز تأثیرگذاری بر اذهان و افکار مردم است؛ آنها با استفاده از رسانه و جنگ روانی به دنبال تغییر باورهای مردم ما هستند تا بتوانند آینده‌ای که می‌خواهند را برای مردم ما بسازند؛ پایه کار دشمن در جنگ شناختی علیه ملت ما فریب، خدعه و دروغ است.

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای مهرماه سال سال گذشته ۴۷۸ میلیون محتوا را بر علیه ملت ایران تولید کردند؛ آن‌ها به دنبال آن هستند تا آینده‌ای که می‌خواهند را برای جوانان ما ترسیم کنند، علما و بزرگان ما باید بدانند که در جهاد تبیین و جنگی که علیه کشور ما به راه افتاده بزرگ‌ترین نقش را دارند.

کد خبر 690540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.