تهیه ۲۸ هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند استان

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۲۸ هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: مجاهدت و ایستادگی در دفاع‌مقدس سبب شد تهدیدات به فرصت تبدیل شود.

وی افزود: دفاع مقدس موجب شد تا توانایی‌های ملت ایران آشکار شود و با کمترین امکانات دشمن را به پشت مرزها راندند، اگر روزی کشور توانایی تولید سیم خاردار نداشت امروز با عزم مردم دستاوردهای بی‌نظیری رخ داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در قرآن تعابیر متخلفی در مورد کمک به فقرا آمده است، در بینش سرمایه‌داری غربی مردم تشویق به رسیدن به پست و مقام می‌شوند در اسلام کمک به فقرا حکم الهی است که وظیفه دولت و مردم است.

محمدی ادامه داد: امروز بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز استان در مجموعه کمیته امداد از خدمات نظام اسلامی بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد جلساتی با دستگاه‌های اجرایی و خیریه‌ها برگزار کرد تا امروز یک برنامه باشکوه را شاهد باشیم، هرکجا با هم هماهنگ بودیم خدمت موثرتری برای نیازمندان اجرا شد. بیشتر وسایل توزیعی در اختیار نیازمندان و دانش‌آموزان قرار گرفته است؛ با مشارکت خیران امروز ۲۸ هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند تأمین شد، امیدواریم با هم‌افزایی و حمایت‌های خیران بتوانیم برنامه آتی را باشکوه‌تر برگزار کنیم و در مسیر خدمت رسانی به محرومان به شتاب بیشتری خدمات ارزشمندتری را برای جامعه هدف داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: سال گذشته از محل جشن عاطفه‌ها پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مردم به مجموعه امداد کمک شد امروز این عدد به بیش از هفت میلیارد تومان رسید.

کد خبر 690532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.