عظمت ایران اسلامی برگرفته از خون شهدا است

فرماندار اردستان گفت: عظمت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون شهدایی است که لبیک‌گوی ولی فقیه زمانه خود بودند و در دفاع مقدس از انقلاب اسلامی محفاظت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدهادی احمدی‌طبا امروز- سه‌شنبه چهارم مهر ماه- در تجمع حماسی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رشادت‌های ماندگاری از خود به یادگار گذاشت و این هفته فرصت مناسبی برای تقدیر از جان‌فشانی‌های ملت ایران، خانواده‌های ایثارگران و شهدا و همچنین رزمندگان است.

وی افزود: امروزه دفاع مقدس مطابق با بیانات رهبری، ملت‌ساز شد چرا که در حقیقت ملت فراتر از کشور قرار دارد و در حال حاضر تمام دنیا از عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ایران در شگفتی و حیرت قرار گرفته‌اند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: عظمت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون شهدایی است که لبیک‌گوی ولی فقیه زمانه خویش بودند همچنین در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس فرماندهان جوان از انقلاب اسلامی حفاظت کردند که عده‌ای نیز در این راه به شهادت رسیدند.

استان اصفهان از پرافتخارترین استان‌های دوران دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان نیز تاکید کرد: هفته دفاع مقدس نمایانگر رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است و اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد جنگ تحمیلی قرار داریم.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به یک دانشگاهی تشبیه شده که خوب است افراد در این دانشگاه تربیت شوند، و در این جنگ صدام با حمایت بیش از ۳۰ کشور جهان قصد نابودی نظام جمهوری اسلامی را داشت که نتوانست موفق شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: استان اصفهان در دوران دفاع مقدس حدود ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از این حیطه جزو پرافتخارترین استان‌ها قرار دارد که فرماندهان دفاع مقدس و خط‌شکنان جبهه از این استان هستند.

صنعت‌کار گفت: در استان اصفهان بیش از سه خانواده دارای شش فرزند شهید، و ۷ خانواده دارای چهار فرزند شهید وجود دارد و در ۵۶ خانواده نیز پدر و پسر به شهادت رسیده‌اند، همچنین حدود ۵۴۳ شهید روحانی در استان تقدیم انقلاب شده است.

کد خبر 690528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.