گردوخاک اصفهان را در برمی‌گیرد / هوای اصفهان به ۱۱ درجه می‌رسد

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: در نیمه شرقی وزش باد گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود که منجر به کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در برخی ساعات می‌شود.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس پس از عبور این ناپایداری از روز پنجشنبه ششم مهرماه تا اوایل هفته آینده جو پایداری مورد انتظار است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی ادامه داد: وضعیت جوی طی روزهای امروز و فردا به صورت صاف تا قسمتی ابری (که میزان ابر در نیمه غربی بیشتر) است گاهی در ساعات بعدازظهر و شب به ویژه در مناطق غرب و شمال شرق همراه با وزش باد نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: در نیمه شرقی وزش باد گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود که منجر به کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در برخی ساعات می‌شود.

امینی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کاشان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 690524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.