نصب ۲۳۰ تمثال شهید در شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: نصب ۲۳۰ تمثال شهید با اعتبار حدود یک میلیارد تومان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد پیشنهادات خود را در خصوص قرارگاهی عمل کردن که سخن مقام معظم رهبری است، مطرح کنند.

وی افزود: در شهرکرد موضوعاتی همچون توسعه فرهنگ شهروندی و پارک‌ها مطرح است و برای ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد یک سری سازو کار وجود دارد، شهرداری باید شهرکرد را به عنوان شهر خلاق ثبت کند که نیازمند اسناد و مدارکی است تا نشان دهد کدام کارگاه آموزشی و کدام کوی نمد را دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر کمک کرده است و در این زمینه با ارشاد اسلامی همراهی داریم.

ایزدی با بیان اینکه نصب ۲۳۰ تمثال شهید با اعتبار حدود یک میلیارد تومان در شهر انجام شد، تصریح کرد: انجام امور با مشارکت مردم راحت‌تر است، اما اگر مردم نباشند نتیجه نمی‌گیریم؛ بنابراین اعتماد شهروندان مهم است و توسعه فرهنگ شهروندی در راستای حفظ اعتبار و جلب مشارکت خیران ضروری است.

وی اضافه کرد: باید مسئله‌شناسی در شهرکرد و سپس اولویت‌بندی در صدر موضوعات قرار گیرد که البته نیازمند یک نقشه راه است؛ اقدامات فرهنگی باید پایدار باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی وظایف مشخص داشته باشند.

به گزارش ایمنا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قرارگاهی عمل کردن شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهار حوزه علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده و تعلیم و تربیت در جهت همدلی و تعامل میان همه اقشار تأثیرگذار، این جلسه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهرکرد تشکیل شد.

کد خبر 690502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.