حضور ۱۰۷ شرکت نوآفرین به‌همراه صاحبان ایده، صنعت و سرمایه در «فن نما»

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ازحضور ۱۰۷ شرکت نوآفرین به‌همراه صاحبان ایده، صنعت و سرمایه در «فن نما» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از نخبگان، هنرمندان، تولیدکنندگان و اهالی فکر و اندیشه، سرمایه‌گذاران، مصرف‌کنندگان و مدیرانی که می‌تواند از این فرصت بهره ببرند، گردهم می‌آیند.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اهمیت نمایشگاه «فن نما» اظهار کرد: نمایشگاه و رویداد «فن نما» پس از پیگیری‌های متعدد، از دهم تا دوازدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شود.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه تخصصی، این است که از یک سو افراد، نخبگان، هسته اولیه نوآفرین و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشجویان و از سوی دیگر صنعتگران، تولید کنندگان خدمات و کالاهایی که نیاز به ایده‌های نو دارند و دیگر دستگاه‌ها، ارگان‌ها و مصرف کنندگان که نیاز به این کالاها دارند، همچنین سرمایه‌گذاران و بازار این نوع کسب‌وکارها ارتباط برقرار کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: علاوه بر ارکان یاد شده در مجموعه فناوری، پیش‌بینی حضور صندوق‌های نوآوری و تسهیلگر و پشتیبان از فناوری‌های نو نیز در این نمایشگاه «فن نما» شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۱۰۷ شرکت نوآفرین برای حضور در در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، همچنین از صنایع بزرگ و دانشگاه‌های مهم و مطرح استان همچون دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد نجف آباد نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

سامع تاکید کرد: در نمایشگاه «فن نما» به صورت کلی مجموعه‌ای از نخبگان، هنرمندان، تولیدکنندگان و اهالی فکر و اندیشه، سرمایه‌گذاران، مصرف کنندگان و مدیرانی که می‌تواند از این فرصت بهره ببرند، به مدت سه روز گردهم می‌آیند.

وی ادامه داد: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان اصفهان به‌عنوان یک محور اصلی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و به نوعی خود میزبان هستند که امیدواریم این رویداد نتایج خوبی را برای کشور، استان و شهر اصفهان داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی در برگزاری این نمایشگاه، این است که همه کارها به عهده فعالان بخش خصوصی واسپاری شود و آن‌ها خود محور و متولی انجام کارها باشند.

وی با بیان اینکه از دانشجویان، دانش پژوهان، کارآفرینان، تولیدکنندگان و مدیران و مسئولان استان و شهر برای حضور در نمایشگاه «فن نما» دعوت می‌شود، گفت: در این نمایشگاه رویدادهای جانبی (پنل تخصصی) مختلفی تدارک دیده شده است که هر قشری می‌تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی fannema.ir از زمان و موضوع آن اطلاع کسب کنند.

کد خبر 690445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.