اجرای طرح اصلاح روشنایی معابر شهر تیران

شهروندان تیرانی نسبت به وضعیت روشنایی بلوار امام(ره) به عنوان مهم‌ترین معبر اصلی شهر گلایه دارند که مقرر شده است مدیریت شهری با همکاری اداره برق این مشکل را رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روشنایی معابر شهری تیران از دغدغه‌های شهروندان بوده و موضوع از طریق شرکت برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر پیگیری شده است. مردم روشنایی بلوارها و خیابان‌های شهر را همواره پیگیری کرده‌اند و نسبت به تاریکی و خاموشی تیرهای برق بلوار امام (ره) گلایه‌مند هستند.

شهروندان تیرانی تأمین روشنایی و جلوگیری از خاموشی چراغ‌های این مسیر اصلی را مطالبه کرده‌اند تا زیبا و منظر شهر حال و هوای دیگری داشته باشد. مسئولان اداره برق شهرستان تیران و کرون، استفاده از لامپ‌های کم مصرف در معابر اصلی و فرعی برای مدیریت مصرف انرژی را ضروری می‌دانند و معتقد هستند اجرای اصلاحات در بعضی معابر علاوه بر تأمین روشنایی مانع از هدر رفت انرژی خواهد شد.

تعویض دستک‌های تیرهای برق و استفاده از چراغ‌های کم‌مصرف

عبدالله امینی، رئیس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص روشنایی معابر فرعی و اصلی به ویژه بلوار امام (ره)، اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترکی میان شرکت برق و مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه باید برآورد هزینه توسط کارشناسان اداره برق شهرستان تیران و کرون انجام و طرح اصلاحات تیرهای برق مطابق با بودجه‌بندی عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران تعویض دستک‌های تیرهای برق و استفاده از چراغ‌های مدل جدید کم‌مصرف را مهم‌ترین موضوع این تفاهم‌نامه دانست و خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه منتج به تأمین روشنایی و رفع دغدغه شهروندان خواهد شد.

امینی مدیریت انرژی مصرف برق را مهم دانست و تاکید کرد: لازم است سیاست‌های شرکت برق در زمینه استفاده بهینه از انرژی همزمان با رفع دغدغه شهروندان برای تأمین روشنایی انجام شود.

وی اضافه کرد: همکاری مشترک بین دستگاهی برای کاهش هزینه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌ها مهم است که در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 690391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.