پیگیری مسابقات تکواندو برای ایران با ۳ نماینده / ناهید کیانی آماده برای فتح هانگژو

در ادامه مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو، فردا ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و علیرضا حسین‌پور برای ایران با حریفان رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ در ادامه مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، مبارزات اوزان ۵۳- و ۵۷- کیلوگرم زنان و ۶۳- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و علیرضا حسین‌پور نمایندگان تیم اعزامی کشورمان خواهند بود.

بر همین اساس در وزن ۵۳- کیلوگرم زنان، ناهید کیانی بعد از یک دور استراحت، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان تایلند و میانمار خواهد رفت. در این وزن ۱۸ تکواندوکار حضور دارند که ناهید کیانی در صورت برتری در مبارزه نخست، برنده دیدار کامبوج و اندونزی را پیش‌رو خواهد داشت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم ۱۵ تکواندوکار حضور دارند که نرگس میرنوراللهی در اولین دیدار «کیم یوجین» از کره‌جنوبی را پیش‌رو خواهد داشت و در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار نمایندگان هنگ کنگ و قزاقستان در مرحله یک‌چهارم نهایی قرار می‌گیرد.

علیرضا حسین‌پور نماینده کشورمان در وزن ۶۳- کیلوگرم در اولین دیدار «محمد رایحان» از هند را پیش‌رو دارد و در صورت پیروزی در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف «محمد خان» از پاکستان می‌رود. در این وزن ۲۳ تکواندوکار حضور دارند که حسین‌پور در سومین دیدار خود و برای صعود به نیمه‌نهایی باید با یکی از تکواندوکاران ازبکستان، کره‌جنوبی یا ویتنام مبارزه کند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی تکواندو ایران تا این لحظه توسط مهدی حاجی‌موسایی یک مدال نقره و همچنین مبینا نعمت‌زاده و مرجان سلحشوری دو مدال برنز کسب کرده است و امیدواری برای حفظ روند مدال‌آوری تکواندوکاران دختر و پسر ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو ادامه دارد.

کد خبر 690375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.