قهرمانان مسابقات والیبال کارکنان شهرداری اصفهان مشخص شدند

مراسم اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان شهرداری اصفهان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ دوشنبه سوم مهرماه _ مراسم اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان شهرداری اصفهان در مجموعه ورزشی توانا در دو بخش سازمان و شرکت‌ها و مناطق و معاونت‌ها برگزار شد.

در مرحله فینال نمایندگان سازمان و شرکت‌ها دو تیم اتوبوس‌رانی و مترو در مجموع دو ست به تقابل با یکدیگر پرداختند و جدال این دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود اتوبوس رانی به پایان رسید؛ بنابراین این تیم سکوی قهرمانی و تیم مترو مدال نقره این دوره را به خود اختصاص دادند.

دو تیم منطقه ۱۳ و منطقه ۶ در بخش مناطق و شرکت‌ها نیز در مرحله فینال برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و نتیجه دیدار این دو تیم ۲ بر یک به سود منطقه ۱۳ به پایان رسید تا مقام قهرمانی از آن این تیم شود و تیم منطقه ۶ نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

در دیدار رده‌بندی سازمان‌ها تیم سازمان خدمات موتوری موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر شرکت مهندسی نیک‌اندیش را از پیش رو بردارد و مقام سوم این رقابت‌ها را در بخش سازمان و شرکت‌ها از آن خود کند.

همچنین در دیدار رده‌بندی مناطق و معاونت‌ها دو تیم شهرداری مرکزی و معاونت عمران به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل این دو تیم نیز با نتیجه ۲ بر یک به سود معاونت عمران به پایان رسید و بر همین اساس این تیم سکوی سوم را در بخش مناطق و معاونت‌ها کسب کرد.

بخش سازمان و شرکت‌ها

تیم اتوبوس‌رانی (مقام اول)

تیم مترو (مقام دوم)

تیم سازمان خدمات موتوری (مقام سوم)

بخش مناطق و معاونت‌ها

تیم منطقه ۱۳ (مقام اول)

تیم منطقه ۶ (مقام دوم)

تیم معاونت عمران (مقام سوم)

کد خبر 690344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.