نیمار خواهان‌ بازگشت به کشور برزیل است

ظاهرا نیمار در حال برنامه‌ریزی برای جدایی از الهلال است و این بازیکن برزیلی قصد دارد در آستانه جام جهانی ۲۰۲۶، به سانتوس بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار، مهاجم ۳۱ ساله پاری‌سن‌ژرمن، در ماه اوت از پایتخت فرانسه راهی عربستان شد تا چالش حضور در الهلال را تجربه کند. صحبت‌هایی در مورد توافق فوق ستاره اهل آمریکایی جنوبی برای بستن یک قرارداد چهار ساله در خاورمیانه وجود داشت، اما ظاهراً این‌طور نیست.

گزارش‌ها از قرارداد دو ساله حکایت دارد و نیمار قصد ندارد مدت زیادی در الهلال بماند. به گفته ادمیر کوئینتینو؟ روزنامه‌نگار برزیلی، بازیکن سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن، در سال ۲۰۲۵ به کشور خود و سانتوس بازخواهد گشت.

کوئینتینو در شبکه اجتماعی خود نوشت: طی صحبت‌هایی که با دوستان نیمار و نیمار جونیور داشتم، متوجه شدم که آنها پیشنهاد چهار ساله سعودی‌ها را رد کرده، و قراردادی دو ساله امضا کرده‌اند تا او بتواند یک سال قبل از جام جهانی ۲۰۲۶، به برزیل برگردد. نیمار واقعاً دوست دارد که به کشورش برگردد. من دوستان مشترکی با او دارم که نامی از آنها نمی‌برم، اما این مرد تمایل زیادی برای بازگشت به سانتوس دارد."

نیمار، که اکنون بهترین گلزن تاریخ برزیل است، تاکنون تنها سه بازی برای الهلال انجام داده و همچنان منتظر اولین گل خود برای این باشگاه است. او هرگز از گفتن این واقعیت که قصد دارد به سانتوس بازگردد، ابایی ندارد و ظاهراً برنامه این است که یک سال قبل از فینال جام جهانی در ایالات متحده، کانادا و مکزیک در سال ۲۰۲۶، این تغییر را انجام دهد.

کد خبر 690339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.