سپاه و بسیج فدایی مردم در راه برقراری امنیت هستند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سپاه و بسیج فدایی مردم در راه برقراری امنیت هستند، گفت: دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدحسین رجبی امروز _ دوشنبه سوم مهرماه_ در یادواره شهید سردار رضا الماسی در شاهین‌دژ اظهار کرد: فضای همدلی که در شاهین‌دژ برای تشکیل و برگزاری یادواره شهید گرانقدر سردار الماسی ایجاد شده قابل تقدیر است.

و️ی افزود: زنان و مردان این دیار به پاس تجلیل از شهید الماسی و شهدای شهرستان در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند که نشان از ولایت‌مداری و شهیدپروری مردم شاهین‌دژ است.

️فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: مردم شاهین‌دژ در موقعیت‌های سخت، امتحان خود را به خوبی و با افتخار با حضور در صحنه پس داده‌اند و مراتب تقدیر و تشکر خود را از دست‌اندرکاران این یادواره را دارم که خالق حماسه ماندگاری شدند.

️وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران پرورش‌یافته مکتب سیدالشهدا (ع) هستند، ادامه داد: بر پایه ایثار و رشادت‌های شهدا است که امروز ما و شما در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم و این نتیجه شیر پاک مادرانی است که این سرداران دلیر را در دامان خودشان به سبک نبوی و فاطمی تربیت کردند.

رجبی تصریح کرد: تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی است، افزود: چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

️فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج فدایی مردم در راه برقراری امنیت هستند.

️رجبی با بیان اینکه خون شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلا است، اظهار کرد: مردم شاهین‌دژ همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی و مجاهدت کرده‌اند.

کد خبر 690307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.