طرح شهرسازی مسکن ملی شهمیرزاد تصویب شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه طرح شهرسازی مسکن ملی شهمیرزاد در بالاترین مرجع استانی به تصویب رسیده است، گفت: تمام ملاحظات توسط دستگاه‌هایی که مرجع استعلام بودند، بررسی و پاسخ بلامانع داده شده است؛ بنابراین اجرای طرح باید بدون وقفه ادامه پیدا کند.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لازم است اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر شهمیرزاد بدون هیچ وقفه‌ای ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به مشخصات و نحوه واگذاری‌ها در طرح نهضت ملی مسکن شهمیرزاد، افزود: مساحت این سایت ۳۵ هکتار است که در فاز نخست ۳۶۰ واحد به صورت انبوه‌سازی و خودساز به واجدان شرایط تحویل داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بازدید میدانی و بررسی‌ها از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر انجام شده است و هیچ خطری از این بابت، اراضی مسکونی را تهدید نمی‌کند.

حمیدی با اشاره به اینکه طرح شهرسازی این سایت در بالاترین مرجع استانی به تصویب رسیده است، تصریح کرد: تمام ملاحظات توسط دستگاه‌هایی که مرجع استعلام بودند، بررسی و پاسخ بلامانع داده شده است؛ بنابراین اجرای طرح باید بدون وقفه ادامه پیدا کند.

کد خبر 690298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.