مامور قلابی در فارس روانه زندان شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق سابقه‌دار که تحت عنوان مامور آگاهی اقدام به سرقت هشت میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ "کاووس حبیبی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد تحت پوشش مأموران پلیس آگاهی از شهروندان، با توجه به اهمیت ویژه موضوع، رسیدگی به پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه جنوب قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های تجمیع شده بررسی و با دقت نظر بالا بازخوانی و مشخص شد که سارقان در گروه‌های دو و سه‌نفره با استفاده از خودروهای سمند و تیبا تردد و عموماً در حاشیه شهر و در تاریکی شب جلوی افرادی که اغلب اتباع بیگانه و مسن می‌باشد را گرفته و ضمن معرفی خود تحت عنوان مأمورین پلیس آگاهی، اطلاعات و مواد مخدر از افراد بازرسی بدنی انجام، و کارت بانکی آنان را به همراه رمز اخذ و بدون اینکه مالباخته متوجه شود کارت بانکی مالباخته را با کارت بانکی که شبیه آن باشد جابه‌جا و تحویل وی می‌داده‌اند و سپس اقدام به برداشت وجه از کارت مالباخته می‌نمودند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق شدند سر کرده باند که از سارقین حرفه‌ای و سابقه دار بود را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آن را در شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷۵ کارت بانکی مسروقه، پلاک‌های جعلی متعلق به استان‌های تهران، فارس، هرمزگان و بوشهر کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به برداشت هشت میلیارد ریال وجه نقد از کارت بانکی مالباختگان به همراه دو نفر از دوستانش اقرار کرد.

وی اضافه کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

کد خبر 690278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.