دپوی محموله ۱۵ میلیارد ریالی قاچاق لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله دخانی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله‌ای کالاهای دخانی قاچاق در یکی از انبارهای سطح‌های شهر اصفهان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی وارد انبار مذکور شدند و در بازرسی انجام شده، ۵۳۲ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگارهای خارجی و ۸۳۳۲ عدد تنباکو که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و با بیان اینکه کالاهای دخانی قاچاق به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شدند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

کد خبر 690263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.