علت اختلال در اسنپ و تپسی چیست؟ / سرویس مدارس تپسی چه شد؟
اسنپ و تپسی

با شروع سال تحصیلی جدید و در هفته اول مهر ماه، تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی با اختلال در سرویس دهی مواجه شدند. این خطا با عنوان محاسبه قیمت به کاربران نشان داده شده که هنوز به طور دقیق علت آن مشخص نشده است. در ادامه همراه ما باشید با آخرین اخبار از سرویس مدرسه تپسی.

اختلال در اسنپ و تپسی

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه و با افزایش ۲۰ درصدی ترافیک‌ها به دلیل آغاز کار مدارس، تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی با اختلال در سرویس دهی به کاربران و اخطارهای مختلف قطعی مواجه شدند. به نقل از کاربران فضای مجازی در حال حاضر این اختلال بهبود یافته و هر دو اپلیکیشن اسنپ و تپسی به حالت عادی خود برگشتند اما مشخص نیست در روزهای آینده بازهم این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؛ چراکه علت قطعی این دو شبکه سرویس دهی اینترنتی مشخص نیست.

در روزهای گذشته نیز شرکت تاکسی اینترنتی تپسی با آغاز کمپین سرویس دهی " سرویس مدارس تپسی" تبلیغات گسترده‌ای را از یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی آغاز کرد اما به گفته برخی کاربران این سرویس نیز با اختلال مواجه شده و خانواده‌های درخواست کننده‌این سرویس گفتند که به ما اعلام شده تا دهم مهر ماه خبری از سرویس مدرسه نیست!

همه چیز درباره سرویس مدرسه تپسی

این موضوع باعث سردرگمی بچه‌مدرسه‌ای‌ها و خانواده‌هایشان شده است. سرپرست پشتیبانی این تاکسی اینترنتی گفته ما برای حصول اطمینان از نحوه ارائه سرویس، تصمیم گرفتیم با تأخیر این خدمت را ارائه کنیم تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند و ما هزینه سرویس‌ندادن در این ایام را به حساب تپسی افراد برمی‌گردانیم.

این در حالی است که تپسی از اوایل شهریور با پویش‌های بزرگ تبلیغاتی اعلام آمادگی کرده بود که با قیمتی رقابتی آمادگی ارائه سرویس مدارس برای مشتریان خود را دارد و تا همین چند روز پیش مدام پیگیر واریز وجوه متقاضیان بود.

سرویس مدرسه تپسی چیست؟

سرویس مدرسه تپسی سرویسی است که شرکت تپسی برای والدین نیازمند به سرویس مدرسه فراهم کرده تا متقاضیان بدون نیاز به مراجعه حضوری برای فرزندان خود سرویس مدرسه رزرو کنند که ۳۰ درصد ارزان‌تر و تا پایان سال ثابت است.

کد خبر 690219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.