جاور: خوشحالم سختی‌هایی که دخترم کشید نتیجه داد/ قطعا ما را در المپیک خواهید دید+فیلم

مهسا جاور پس از کسب دومین مدال نقره کاروان ایران در قایقرانی روئینگ از سختی‌هایی که در این مسیر تحمل کرد گفت و تاکید کرد در المپیک نیز حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم قایقرانی روئینگ چهار نفره زنان با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل روز گذشته _یک‌شنبه سوم مهرماه_ در چارچوب بازی‌های آسیایی هانگژو در روئینگ دو نفره به مدال نقره رسیدند و امروز _دوشنبه سوم مهرماه_ نیز این تیم در رقابت با چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام با ثبت زمان شش دقیقه، ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم‌ثانیه پس از چین در جایگاه دوم ایستاد و با کسب عنوان نایب‌قهرمانی، مدال نقره را کسب کرد.

پس از آن مراسم اهدای مدال نقره به تیم قایقرانی روئینگ چهار نفره زنان با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل برگزار شد.

مهسا جاور ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه نسبت به این افتخارآفرینی اظهار کرد: خداراشکر که توانستیم این مدال را در یک رقابت سخت به‌دست بیاوریم؛ تیم چین از نمایندگان جهانی و المپیکی خود در این مسابقات استفاده کرده بود و یک‌بار دیگر مدال نقره را البته با فاصله کمتر از آن خود کردیم درحالی‌که تمام تلاش‌مان برای کسب مدال طلا بود.

وی افزود: واقعاً خوشحالم از اینکه توانستیم دو مدال به کاروان ایران اضافه کنیم چرا که من هم بعد از مدت‌ها دوری بازگشته بودم. خوشحالم که به هدفی که داشتم رسیدم و سختی‌هایی که بیشتر برای دخترم بود و خانواده‌ام که به‌شدت حامی‌ام بودند این اتفاق افتاد. قطعاً در مسابقات کسب سهمیه المپیک هم با قدرت ادامه می‌دهیم و ما را در المپیک پاریس خواهید دید.

کد خبر 690140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.