شبکه‌سازی مدیران استان با دانشمندان در «به اصفهان رو»

معاون اجرایی هفته جایزه علمی مصطفی (ص) در اصفهان گفت: در شب فرهنگی تحت عنوان «به اصفهان رو» مسئولین اصفهان می‌توانند با دانشمندان ارتباط ادامه‌دار برقرار کنند.

سعید امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص) که یک رویداد مهم به شمار می‌رود برنامه شب فرهنگی تحت عنوان «به اصفهان رو» برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمانان در جایزه مصطفی (ص) از روز آغازین در برنامه‌های مختلف به‌صورت جزئی حضور پیدا می‌کنند، اما در مراسم شب فرهنگی است که همه در کنار هم قرار می‌گیرند و به‌اصطلاح یک دورهمی صمیمانه شکل می‌گیرد.

معاون اجرایی هفته جایزه علمی مصطفی (ص) در اصفهان تصریح کرد: در شب فرهنگی جایزه مصطفی (ص)، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و هنری که روش زندگی اقوام ایرانی است، ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۰ قوم ایرانی در این شب فرهنگی، شیوه‌های زندگی خود را ارائه می‌کنند، گفت: در این شب، اجرای برنامه‌های مختلف هنری، نمایشی و موسیقی مختلفی در نظر گرفته‌شده است. برای اینکه مهمانان باکلیاتی از فرهنگ ایران، اقوام همچنین باهنر ایران آشنا شوند برنامه‌های فرهنگی در کنار ضیافت شام در نظر گرفته‌شده است.

امامی افزود: استاندار اصفهان به‌عنوان رئیس این رویداد از مدیران مرتبط استان خواستار طرح مسائل و موارد مدنظر با این مهمانان و دانشمندان شده است. احتمالاً در شب فرهنگی تحت عنوان «به اصفهان رو» مسئولین اصفهان می‌توانند با دانشمندان ارتباط ادامه‌دار برقرار کنند.

وی تاکید کرد: وقوع این موضوع دارای اهمیت به معنای شبکه‌سازی مدیران استان با دانشمندان حاضر در این برنامه به شمار می‌رود که موجب می‌شود در یک محفل کاملاً صمیمانه ایجاد شود.

معاون اجرایی هفته جایزه علمی مصطفی (ص) در اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه شب فرهنگی در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان، افزود: زیبایی ساخت در تاریخ ایران به‌نوعی فرهنگ‌ساز و جریان ساز بوده است. که این مهم به خاطر اساتید بزرگی که توانسته‌اند در جریان فرهنگی اصفهان تأثیرگذار باشند، حادث شده است.

وی از استاد فرشچیان، استاد رستم شیرازی، بدرالسما، پورصفا و… به‌عنوان اساتیدی که در این هنرستان حضورداشته و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار بوده‌اند، یادکرد و گفت: موزه هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در این شب فرهنگی بازخواهد بود و مهمانان می‌توانند از آن بازید کنند.

امامی اضافه کرد: رویکرد جایزه ادبی در این شب از این جهت رویکرد خلاقانه است که در یک برنامه علمی، دانشی و با یک فضای فرهنگی و هنری درواقع یک‌شب خاطره‌انگیز برای این دانشمندان خلق می‌شود.

وی افزود: درهرصورت این دانشمندان سفیرانی خواهند بود که به کشورهای خود بازمی‌گردند. بر این اساس به‌طورقطع می‌توانند حرف‌های بسیار خوب همچنین خاطرات خوب و به‌یادماندنی از شب فرهنگی اصفهان با خود برده و شاخصه‌های اصفهان را در کشور خود مطرح کنند.

کد خبر 690137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.