پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه لازمه جذب گردشگر است

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اهمیت اجرای ایده‌های خلاقانه و رویدادهای گردشگری برای جذب گردشگر، گفت: لازم است به همین مناسبت گزارشی از عملکرد دو ساله شهرداری در حوزه گردشگری ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد امینی‌زاده _امروز دوشنبه سوم مهرماه_ در یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی گردشگری قرار داریم، اظهار کرد: کرمان با اینکه جلوه‌های طبیعی و میراث فرهنگی فراوانی دارد، اما اثر ثبت شده جهانی ندارد.

وی افزود: جلوه‌های بی‌نظیر و ویژگی‌های فوق‌العاده شهر کرمان در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضرورت مشارکت سازنده ارگان‌های دولتی و شهرداری کرمان برای گرامیداشت برنامه‌ای در چارچوب مدیریت واحد را ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان پاکسازی محیط، فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی را از عرصه‌های حضور مردم و دوستداران محیط‌زیست دانست و خاطرنشان کرد: برای نمایش اثرات جبران‌ناپذیر رها شدن زباله در طبیعت، حرکت اجتماعی جدی لازم است و همراهی ارگان‌ها با مردم را می‌طلبد.

امینی‌زاده با اشاره به اهمیت اجرای ایده‌های خلاقانه و رویدادهای گردشگری برای جذب گردشگر، تصریح کرد: لازم است به همین مناسبت گزارشی از عملکرد دوساله شهرداری در حوزه گردشگری و تلاش شهرداری در این‌باره به همراه برنامه‌های آینده مدیریت شهری در این حوزه ارائه شود.

کد خبر 690130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.