آماده دیدار با رقبا هستم/ امیدوارم در هانگژو عملکرد خوبی داشته باشم

ملی پوش اصفهانی تیم بدمینتون بانوان گفت: مسیر سختی را برای رسیدن به مسابقات هانگژو سپری کردم، با همه این سختی‌ها به کسب مدال فکر می‌کنم و امیدوارم دست پر به کشور بازگردم.

یگانه کرمانی پیش از اعزام به مسابقات هانگژو چین و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جدول مسابقات و اسامی حریفان هنوز اعلام نشده است. مسابقات انتخابی برگزار شد و نتیجه این شد که من تنها نماینده بدمینتون بانوان کشور برای هانگژو باشم.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته تمریناتم را در اصفهان پیگیری کرده ام، یک هفته پیش از اعزام به مسابقات اردوی آماده سازی داشتم و درحال حاضر هم در اردو و مشغول تمرینات تیم ملی و آماده دیدار با رقبا هستم.

ملی پوش اصفهانی تیم بدمینتون گفت: همه تمریناتم شامل هدف های بلند مدتی است. بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی به طور مکرر درحال تمرین بوده‌ام تا در این دوره و در هانگژو عملکرد قابل قبول و خوبی داشته باشم.

وی افزود: بهترین‌های بدمینتون در مسابقات آسیایی حضور دارند و به شکلی برای ما همان سطح مسابقات المپیک را دارد زیرا از ۱۰ نفر بازیکن برتر جهان ۹ نفر آنها از قاره آسیا هستند.

کرمانی اظهار کرد: با کشورهای چین، اندونزی، تایلند، مالزی و سنگاپور و کشورهایی که در بدمینتون قدرت زیادی دارند مسابقه خواهم داشت. رشته بدمینتون رشته‌ای است که درمسابقات المپیک و آسیایی مدالی کسب نکرده، همین موضوع کارمان را سخت و مسئولیت مارا دو چندان می‌کند.

وی در ادامه گفت: مسیر سختی را برای رسیدن به مسابقات هانگژو سپری کردم، با همه این سختی‌ها به کسب مدال فکر می‌کنم و امیدوارم دست پر به کشور بازگردم.

کد خبر 690074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.