المپیک آسیایی فردا برای تکواندوکاران ایران آغاز می‌شود

از روز دوشنبه در چارچوب بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت‌های تکواندو شروع می‌شود و ملی‌پوشان ایران در برابر حریفان قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تکواندو در چارچوب بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین، فردا _دوشنبه سوم مهرماه_ در دو وزن زنان و مردان برای نمایندگان کشورمان برگزار می‌شود و دو ملی‌پوش کشورمان یعنی مبینا نعمت‌زاده و مهدی حاجی‌موسایی با رقبای خود دیدار خواهند کرد.

مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم که ۲۲ تکواندوکار حضور دارند پس از یک‌دور استراحت به دیدار برنده مبارزه تاجیکستان و فیلیپین می‌رود. نعمت‌زاده در مرحله یک‌چهارم نهایی یکی از تکواندوکاران عربستان، فلسطین یا ژاپن را پیش‌رو دارد.

مهدی حاجی‌موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم ابتدا نماینده بنگلادش را پیش‌رو دارد و سپس با برنده مبارزه ازبکستان و فیلیپین رقابت می‌کند. در این وزن ۳۰ تکواندوکار حضور دارند که حاجی‌موسایی برای صعود به نیمه‌نهایی باید با یکی از تکواندوکاران پاکستان، مغولستان یا قرقیزستان مبارزه کند.

به گزارش ایمنا، هدایت تیم ملی مردان ایران در این دوره از مسابقات برعهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی مربی تیم ملی است. همچنین در بخش بانوان نیز مینو مداح سرمربی تیم ملی و مهروز ساعی مربی هستند.

کد خبر 690052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.