الاتحاد با همه ستاره‌ها به اصفهان می‌آید

بازیکنان مصدوم تیم فوتبال الاتحاد عربستان به آمادگی کامل رسیده‌اند تا این تیم با همه بازیکنان خود مقابل سپاهان ایران بایستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان روز _دوشنبه دهم مهرماه_ در چارچوب هفته دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی هم خواهند ایستاد و الاتحاد می‌تواند با تمام بازیکنان خود به اصفهان سفر کرده و در برابر شاگردان ژوزه مورایس قرار بگیرد.

الاتحاد هفته گذشته در غیاب کریم بنزما و عبدالرزاق حمدالله توانست در هفته هفتم لیگ‌حرفه‌ای عربستان برابر الفتح به پیروزی دست پیدا کند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. الاتحاد که در این بازی بنزما و حمدالله را به‌خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت توانست با درخشش انگولو کانته که یک‌گل زد و یک پاس‌گل داد با نتیجه دو بر یک مقابل حریف خود به پیروزی برسد.

با این وجود براساس آخرین شنیده‌ها از اردوی شاگردان نونو اسپریتو سانتوس، ایگور کورنادو در طب دو روز آینده در تمرین الاتحاد شرکت خواهد کرد تا برای بازی سه‌شنبه مقابل الخلود در جام پادشاهی عربستان آماده شود. همچنین حمدالله نیز قرار است در دومین بازی الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان شرکت کند و کریم بنزما هم با آمادگی کامل در این دیدار حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 690050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.