دشمن به دنبال تضعیف روحیه ایثار و فداکاری از جامعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه ایثار و فداکاری از جامعه است، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات ما فاصله گرفتن از شعارهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا شبانی‌زاده امروز- یکشنبه دوم مهرماه- در مراسم یادواره شهدای روستای ده‌آباد از توابع بادرود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حضور در مراسم یادواره شهدا، پاسداشت و گرامی‌داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: در این برهه زمان باید در مراسم یادواره‌های شهدا خاطرات شهدا بازگو شود تا پیام و اهداف بلند و آرمانی آنها سرلوحه کار مردم و مسئولین قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز یادآور شد: ما هیچ راهی جز تمسک به راه شهدا نداریم چرا که شهدا جزو بهترین افراد جامعه بودند، امروز باید تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند زیرا هر کجا جوانان این مرز و بوم برای حفظ میهن به پا خاستند سربلند شدیم.

شبانی‌زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه ایثار و فداکاری از جامعه است، گفت: یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی در کشور برگزاری همین یادواره‌های شهدا است، ریشه خیلی از مشکلات ما فاصله گرفتن از شعارهای انقلاب است.

وی گفت: یکی دیگر از روش‌های دشمن پرورش خبرهای دروغ و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است که بهترین روش جهاد امروز پرورش امید در جامعه است و این وظیفه ما است که محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنیم.

کد خبر 690049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.