بوکسور ایران در دور نخست به رقیب تایلندی باخت

در نخستین روز از رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی هانگژو، علی حبیبی‌نژاد برابر حریف تایلندی خود با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ باخت تا از دور رقابت‌ها حذف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نخستین روز از رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین، ۲۱ مبارزه میان ۴۲ بوکسور در دو بخش مردان و زنان برگزار شد که علی حبیبی‌نژاد در وزن منهای ۶۳.۵ کیلوگرم در مبارزه شماره ۱۸ امروز به‌مصاف سینسیری تایلندی رفت و در نهایت در راند اول ۱۰ بر ۹، در راند دوم و سوم با همین نتیجه باخت تا در مجموع با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ بازنده این رویداد باشد.

داورانی از کشورهای آمریکا، کانادا، مجارستان، دانمارک و لیتوانی کار قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. گفتنی است رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی در سالن بوکس تک‌رینگه استادیوم هانگژو برگزار می‌شود. لازم به‌ذکر است تیم ملی بوکس کشورمان فردا مسابقه‌ای ندارد.

دانیال شه‌بخش در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد در وزن منهای ۶۳/۵ کیلوگرم، سیدشاهین موسوی در وزن ۸۰ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن منهای ۹۲ کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن مثبت ۹۲ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند که باید در برابر رقبای خود بایستند.

کد خبر 690023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.