سپاه ۱۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند بوشهری اهدا کرد

فرمانده سپاه ‌استان بوشهر از تأمین یک‌هزار و ۶۶۸ جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان توسط سپاه خبر داد و گفت: همزمان با هفته وحدت این جهیزیه‌ها به ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان در اختیار زوج‌های جوان استان بوشهر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، سردار علی رزمجو با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس در ۴ جبهه دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی نقش ویژه داشت و در عملیات‌های مختلف ۸ سال دفاع مقدس حماسه جاودان آفرید.

وی با بیان اینکه معرفی حماسه‌آفرینی و جانفشانی رزمندگان به نسل‌ها و آیندگان یک ضرورت است تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و تروریست‌ها انواع توطئه و دسیسه علیه ملت ایران به کار گرفتند که یکی از آنها تحمیل جنگ ۸ ساله است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با تجلیل از حماسه رزمندگان استان بوشهر در عرصه ۸ سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: به اندازه روزهای جنگ تحمیلی، استان بوشهر از جمله جزیره خارگ بمباران شد و مردم این استان در همه سطوح جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند.

سردار رزمجو با بیان اینکه در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان بوشهر اجرا شده است گفت: در این راستا همایش جهاد تبیین و امید آفرینی، تجلیل از سربازان، همایش اولین پاسخ، معرفی شهید شاخص و اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین تا ۵ مهر ماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تبریک هفته وحدت یکی از برنامه‌های مهم سپاه استان بوشهر را اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان دانست و تصریح کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان سپاه پاسداران استان بوشهر برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی کرده که یکی از آنها تأمین و توزیع جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اضافه کرد: در هفته وحدت یک‌هزار و ۶۶۸ دست جهیزیه ویژه زوج‌های جوان و نیازمند استان بوشهر متشکل از یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی، ظروف آشپزخانه و دیگر تجهیزات اولیه زندگی هر کدام به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از سوی سپاه استان بوشهر توزیع می‌شود.

سردار رزمجو ارزش این جهیزیه‌ها را افزون بر ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دانست و بیان کرد: این زوج‌ها که مشمول دریافت این جهیزیه‌ها می‌شوند شناسایی و مشخص شده‌اند که با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و پتروشیمی‌های استان به‌صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سپاه استان بوشهر در طرح‌های مختلف عمرانی نقش مهمی ایفا می‌کند افزود: اکنون سپاه استان بوشهر طرح لایروبی و زهکشی رودخانه حله در دستور کار قرار دارد که پیشرفت فیزیکی آن تاکنون ۴۰ درصد است و نقش مهمی در حل مشکلات جامعه پیرامونی رودخانه حله دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از ساخت دیوار حفاظتی بتنی در محله حسین آباد دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این محله که هنگام بارش باران دچار آب‌گرفتگی می‌شد با ساخت دیوار بتنی مسلح مشکلات ساکن در این منطقه برطرف شده است.

رزمجو ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر را از دیگر فعالیت‌های سپاه استان برشمرد و اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در هفته وحدت از دیگر برنامه‌های سپاه استان است و اکنون توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین مردم نیازمند استان بوشهر در حال توزیع است.

منبع تسنیم

کد خبر 690017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.