مهاجم پرحاشیه سوئدی بالاخره به پرسپولیس پیوست + عکس

نبیل باهویی مهاجم اهل سوئد پس از ماجراهای فراوان قرارداد خود را به‌مدت یک‌سال با پرسپولیس امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نبیل باهویی پس از اینکه پیشنهاد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس تهران را دریافت کرد و موفق شد به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بپیوندد.

جذب نبیل ماهوی برای تقویت خط‌حمله تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا تصمیم رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس بود و کادرفنی پرسپولیس در این خصوص بی‌اطلاع بودند که حواشی عجیبی با خود به‌دنبال آورد و حتی یحیی گل‌محمدی هشدار داد که به‌خدمت گرفتن وی در آینده دردسرساز خواهد شد.

حتی شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی روی مواضع خود درباره این بازیکن مانده و اعلام کرده نیازی به نبیل باهویی که در سال‌های اخیر رزومه خوبی هم نداشته ندارد و همین موضوع باعث شده تا باهویی تست‌های پزشکی را ادامه ندهد، اما سرماخوردگی نبیل باهویی به قدری شدید بوده که با تصور ویروس‌کرونا از وی تست گرفتند که تست‌ها منفی بوده و برای جلوگیری از شیوع بیماری بین اعضای تیم به این مهاجم اجازه حضور در تمرین را نداده بودند.

مهاجم پرحاشیه سوئدی بالاخره به پرسپولیس پیوست + عکس

در نهایت نبیل باهویی مهاجم اهل سوئدی ظهر امروز در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و قرارداد خود را به‌طور رسمی و به‌مدت یک‌سال با سرخ‌پوشان پایتخت امضا کرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که قرارداد این بازیکن بیش از ۴۰۰ هزار دلار است و باید دید در ادامه فصل و بازی‌های لیگ‌برتر ایران، جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا می‌تواند به تیم یحیی گل‌محمدی در خط‌هجومی کمک کند یا خیر.

کد خبر 689997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.