پاسخ قانع‌کننده مالک PSG به انتقاد لیونل‌ مسی

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، پس از این ادعا که این باشگاه برای جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، کم کاری کرده است، به لیونل مسی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمستان سال گذشته بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین به حسرت ۳۶ ساله مردم کشور خود پایان دادند و با برتری در ضربات پنالتی دیدار مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قهرمان جهان شدند.

بازیکنان آرژانتینی باشگاه‌های مختلف، به هر شکل مورد استقبال هواداران و مدیران خود قرار گرفتند، اما لیونل مسی که عضو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه بود، هرگز چنین حسی تجربه نکرد و همین چند روز پیش، در گفت‌وگو با یک رسانه، این موضوع را بیان کرد.

حالا ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاریسی، چنین ادعاهایی مبنی بر اینکه دستاوردهای مسی پس از بازگشتش، مورد تبریک و تمجید قرار نگرفته را رد کرده است و بیان می‌کند که چگونه با توجه به اینکه آرژانتین فرانسه را در فینال شکست داد، همواره از فوق ستاره‌اش حمایت کرده بود.

او به تازگی به RMC Sport گفت : «همانطور که همه دیدند، یک ویدئو منتشر کردیم، در تمرینات این افتخار بزرگ مسی را جشن گرفتیم، اما ما یک باشگاه فرانسوی هستیم؛ البته جشن گرفتن برای لئو در استادیوم حساس بود، ما باید به کشوری که او شکست داد، به هم تیمی‌های فرانسوی و به هوادارانمان احترام بگذاریم.»

اگرچه پس از بازگشت مسی به تمرینات، بازیکنان برای او تونل افتخار زدند، اما مهاجم اینتر میامی ظاهراً احساس می‌کند که کارش کمی بی اهمیت جلوه داده شده است و متعاقباً با انتقال به MLS در تابستان امسال، به همکاری دو ساله خود با این باشگاه پایان داد.

باید دید که آیا مسی بار دیگر به ادعاهای الخلیفی، رئیس پاری‌سن‌ژرمن پاسخ می‌دهد یا خیر.

کد خبر 689993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.