پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه بیش از ۹۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، صبح امروز _یکشنبه، دوم مهرماه_ آئین کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درحاشیه این مراسم، اظهار کرد: این پروژه عمرانی با ارزش ریالی بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان در ۲۰ ماه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در جریان این پروژه حدود ۱۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری و یک‌هزار و ۲۰۰ علمک نصب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با اجرای پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، بیش از ۹۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند و این گازرسانی در بخش‌های مختلف خانگی، زیرساختی و توسعه صنعت پایدار به کارگیری خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی در مجموعه شرکت گاز استان طراحیِ بیش از یک‌هزار کیلومتر شبکه و اجرای بیش از ۱۸۰ ایستگاه تقلیل فشار انجام شده است.

زینلیان ادامه داد: بیش از ۱۰۱ هزار مشترک جدید در بخش‌های مختلف این شرکت افزوده، ۱۴ هزار موتورخانه به صورت رایگان بهینه‌سازی و به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی گازرسانی شده است که این موارد بخشی از خدمات همکاران ما در مجموعه شرکت گاز استان به مردم است که امیدواریم مسیر خدمت‌رسانی در این حوزه پایدار بماند.

کد خبر 689981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.