از حالا به فکر دیدار مقابل گهرزمین هستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و با پیروزی در این بازی، از همین حالا تمرکزمان روی دیدار هفته آینده مقابل گهرزمین در سیرجان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز پس از پیروزی قاطعانه خانگی گیتی‌پسند مقابل سفیرگفتمان تهران در قالب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم با فشار روی تیم سفیرگفتمان از همان ابتدا بازی را در دست بگیریم، سعی‌مان این است بازی به بازی پیش برویم؛ دیدار با سفیرگفتمان به پایان رسید و از حالا به فکر بازی هفته آینده با گهرزمین سیرجان هستیم.

وی افزود: در نیمه اول سه گل به ثمر رساندیم، اما در نیمه دوم خیلی زود پنج خطا مرتکب شدیم و سعی کردیم بیشتر بازی را کنترل کنیم و فکر می‌کنم در این زمینه هم موفق عمل کردیم؛ در نیمه اول به هدف‌مان با زدن سه گل دست پیدا کردیم و در برابر تیم خوب سفیرگفتمان توانستیم به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با پیروزی‌های متوالی و روند فوق‌العاده این تیم تصریح کرد: با عملکرد خوب شاگردانم تا اینجای لیگ برتر پرقدرت ظاهر شدیم، فردا را به بازیکنان استراحت دادیم و از دوشنبه تمرینات خودمان را برای بازی با گهرزمین آغاز می‌کنیم؛ امیدوارم بتوانیم در بازی سختی که در کرمان داریم دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

کد خبر 689867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.