وظیفه امروز ما قدم برداشتن در راه شهدا است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در دیدار با دو خانواده شهید با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما است که در راه شهدا گام برداریم، گفت: دفاع مقدس همیشه باید زنده نگه‌داشته شود، زیرا گنجینه‌ای از ارزش‌های اصیل اسلامی است و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگوپذیری از درس‌ها و آموزه‌های نهضت عاشورا بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مدیران شهری منطقه ۱۱، مدیران بنیاد شهید و فرماندهان سپاه با خانواده شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار از دو خانواده شهید تقدیر شد؛ شهید عبدالرحیم فریدمنش فرزند مهدی متولد ۱۳۴۴ رهنان، اعزامی بسیج که سیزدهم آبان‌ماه ۱۳۶۲ در مریوان کردستان به شهادت رسید و در گلزار شهدای رهنان به خاک سپرده شد.

همچنین شهید علیرضا بابا صفری فرزند میرزا عبدالحسین، متولد ۱۳۴۲ در اصفهان که پانزدهم مردادماه ۱۳۶۲ در تپه‌های برهانی کردستان به شهادت رسید و در گلزار شهدای رهنان آرام گرفت.

وظیفه امروز ما قدم برداشتن در راه شهدا است

حسن محمدحسینی، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در این دیدار با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما است که در راه شهدا گام برداریم، اظهار کرد: دفاع مقدس همیشه باید زنده نگه‌داشته شود، زیرا گنجینه‌ای از ارزش‌های اصیل اسلامی است و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگوپذیری از درس‌ها و آموزه‌های نهضت عاشورا بود و وظیفه داریم از این ارزش‌ها صیانت کنیم.

وی خانواده شهدا را گنجینه‌های ارزشمند نظام و انقلاب دانست و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از ایثار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و بصیرت خانواده‌های عزیز آن‌ها است و اگر امروز این کشور در آرامش و امنیت و قرار دارد، به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا است.

در ادامه این دیدار، فرازی از وصیت‌نامه شهدای والا مقام قرائت شد که در بخشی از آن اینگونه آمده است: «چشمانم را باز بگذارید که کوردلان بدانند که با چشم باز این راه را انتخاب کردم، مشتانم را گره کرده تا کوردلان بدانند هنوز هم یک‌ذره از عقیده و حریم، باز نمانده‌ام و جسد بی جانم از آن‌ها نخواهد گذشت.»

کد خبر 689864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.