گیتی‌پسند ۳ _ سفیرگفتمان ۰ / عملکرد گیتی‌زن‌ها درخشان‌تر از این نمی‌شود!

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان موفق شد در هفتمین هفته لیگ برتر با سه‌گل از سد سفیرگفتمان تهران عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در بیست‌وپنجمین فصل بازی‌ها، عصر امروز _شنبه یکم مهرماه_ از ساعت ۱۵:۴۵ در سالن پیروزی اصفهان میان دو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سفیر گفتمان تهران برگزار شد.

البته این بازی قرار بود روز گذشته همزمان با سایر بازی‌ها برگزار شود اما پس از درخواست باشگاه گیتی‌پسند نسبت به تعویق یک‌روزه بازی، سازمان‌لیگ با آن موافقت کرد تا امروز این جدال برگزار شود.

در این دیدار در نیمه اول گیتی‌پسند با ستاره‌های خود عملکرد فوق‌العاده خوب خود در هفته‌های گذشته را ادامه داد و با سه‌گل سفیر گفتمان تهران را شکست داد تا با پیروزی قاطعانه به رختکن برود. مهدی کریمی (یک‌گل) و سید بهدا شیخ‌احمدی (دو گل) گلزنان گیتی‌زن‌ها در نیمه‌اول بودند.

این نتیجه در نیمه دوم هم پابرجا باقی‌ماند تا گیتی‌پسند به هفتمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرده و با این پیروزی صدر جدول را در کمتر از ۲۴ ساعت از مس سونگون پس بگیرد. گیتی‌پسندی‌ها حالا با هفت برد، ۲۷ گل‌زده، هفت گل‌خورده، تفاضل‌گل ۲۰+ و همچنین ۲۱ امتیاز صدر را تسخیر کرده‌اند.

شاگردان جوان محمد کشاورز نخستین تیم در سال‌های اخیر هستند که موفق به ثبت هفت پیروزی متوالی در هفت هفته نخست لیگ برتر شده‌اند. همچنین سفیر گفتمان نیز با این شکست خارج از خانه به رده پنجم جدول سقوط کرد.

کد خبر 689859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.