۱۰۰ پلاک در فاز پنج عمار یاسر تملک شد / افتتاح پروژه تا دهه فجر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: شهرداری قم در تملک پروژه بزرگ فاز پنج عمار یاسر از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ رکورد زده و ۱۰۰ پلاک به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تملک کرده است.

محمد رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت فاز پنج عمار یاسر اظهار کرد: فاز پنج عمار یاسر حد فاصل خیابان معلم ادامه فاز چهار خیابان عمار یاسر تا میدان سپاه است.

وی افزود: فاز پنج عمار یاسر طرحی ۵۰ ساله است که تا سال ۱۴۰۰ بخشی از تملکات به صورت متناوب انجام شد اما از اواخر سال ۱۴۰۰ شهردار قم برای تسریع در روند اجرا ورود پیدا کرد چرا که این پروژه ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی داشت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم عنوان کرد: قسمتی از فاز پنج ادامه تونل عمار یاسر تا محدوده ممتاز است و در ادامه در سطح تا خیابان دورشهر و در ادامه تا خیابان رسالت و میدان سپاه ادامه دارد.

وی گفت: در تملکات از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ رکورد زده و ۱۰۰ پلاک به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تملک شد و خوشبختانه تا خیابان دورشهر تملکی وجود ندارد و پروژه از لحاظ عمرانی با سرعت زیادی در حال اجراست و در ماه‌های آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رمضانی ادامه داد: در ادامه طرح نیز ۲۲ پلاک وجود داشت که ۱۰ پلاک تملک شده و مابقی تملکات در منطقه هفت در ماه‌های آینده به پایان می‌رسد و امیدوارم تا دهه فجر بتوانیم فاز پنج عمار یاسر را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

کد خبر 689833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    درود به شهردار قم. تنها کسی که میتون قم به یه کلانشهر مدرن تبدیل کن همین اقا هست