نرخ سرویس مدارس گرگان تعیین شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان از تعیین نرخ سرویس مدارس گرگان خبر داد و گفت: تعرفه‌ها از ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی کمال‌غریبی ظهر امروز _ شنبه یکم مهرماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه اعلام شده، امسال نرخ کرایه سرویس مدارس برای مینی‌بوس ۵۰۰ هزار تومان، ون ۶۰۰ هزار تومان، خودروهای کلاس مانند پراید، تیبا، ساینا، تیبا ۷۰۰ هزار تومان و خودروهایی نظیر سمند و پژو ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مسافت در نظر گرفته شده برای سرویس مدارس در شهر گرگان ۲۰ کیلومتر است، افزود: به ازای هر یک کیلومتر بیشتر پنج درصد به نرخ مبلغ اضافه می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: پنج دستگاه خودرو به همراه ۱۰ بازرس، کار نظارت بر سرویس مدارس در شهر گرگان را برعهده دارند. ۱۰ اتوبوس از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۷ و نیم صبح فقط مختص به دانش آموزان مدرسه ویژه حمل و نقل را انجام می‌دهند و سایر شهروندان نمی‌توانند از این اتوبوس‌ها در این ساعات استفاده کنند.

کمال‌غریبی اضافه کرد: تمام رانندگان مربوط به سرویس مدارس موظف شدند تا بیستم مهرماه کاور مخصوص را تهیه و استفاده کنند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۰۹۳۶۱۶۸۸۵۹۹ و ۰۱۷۳۲۲۳۳۸۲۸ تماس بگیرند و تخلف را اعلام کنند.

کد خبر 689812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.