پلمب یک‌هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: طی پنج ماه گذشته، یک‌ هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و قوانین و مقررات در این استان پلمب شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حیدرخواه اظهار کرد: تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات قاطع و قانونی مجموعه انتظامی و پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، موجب قانون مداری، تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه می‌شود.

وی افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در پنج ماه گذشته ۲۴ هزار و ۳۷۵ واحد صنفی در سطح استان مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در این بازدیدها برای یک‌هزار و ۴۷۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و به ۱۱ هزار و ۴۵۹ واحد تذکر ابلاغ شده است.

حیدرخواه با بیان اینکه از پنج هزار و ۶۰ واحد صنفی تعهد اخذ شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن شئون اسلامی و قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

وی از تشکیل پرونده و معرفی افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 689811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.