کولرهای گازی جی پلاس با گارانتی گلدیران

کولرهای گازی جی پلاس به دلیل سازگاری با محیط زیست و قابلیت استفاده در محیط های مختلف آب و هوایی یکی از بهترین و محبوبترین کالاهای موجود در بازار در بین مصرف کنندگان می باشد.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران، یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ گلدیران تولید کننده این برند باکیفیت در ایران می باشد.

کولرهای گازی جی پلاس به دلیل مشخصات و ویژگی های برجسته خود، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. این کولرها در سه نوع معمولی، اینورتر (کم مصرف) و تروپیکال (قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد)، با ظرفیت های مختلف از ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ BTU عرضه می شوند.

ویژگی‌های برجسته کولر گازی جی پلاس:

1. موتور هوشمند اینورتر روتاری: با وجود تکنولوژی هوشمند اینورتر با کارایی بیشتر و بسیار کم صدا ، زمانی که کولر جی پلاس دمای محیط را به حد سرمایش یا گرمایش مطلوب می رساند، دستگاه به جای خاموش شدن، به گونه ای هوشمند فعالیت خود را کنترل کرده و به آن ادامه می دهد تا ضمن حفظ هوای مطبوع، مانع از استارت های مکرر موتور و مصرف بالای برق و انرژی شود.

2. حسگرهای هوشمند I-Feel: کولرهای هوشمند جی پلاس، مجهز به حسگرهای حرارتی هستند که به کمک آن می توانند دما و شرایط محیط را بررسی کرده و بر اساس آن، دستگاه، دما و سرعت فن را تنظیم می نماید و فعالیت سرمایش یا گرمایش را انجام می دهد.

3. پرتاب باد چهار جهته: توزیع یکنواخت سرمایش و گرمایش از مهم ترین عوامل ایجاد هوای مطبوع در محیط است. وجود قابلیت پرتاب باد چهارجهته در کولرهای جی پلاس این امر را میسر ساخته است.

کولرهای گازی جی پلاس با گارانتی گلدیران

4. صفحه نمایش LED: برای نمایش تنظیمات و اطلاعات مربوط به کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

5. سرمایش و گرمایش: وجود هوای مطلوب در هر زمان از سال، با کمترین میزان مصرف انرژی و بدون نیاز به خرید یا استفاده از دستگاه اضافی در منزل، از جمله مزایای کولر جی پلاس است که باید مورد توجه قرار گیرد. کولر جی پلاس قابلیت تامین سرمایش و گرمایش در کمترین زمان را دارد.

6. قابلیت پرتاب باد تا ده متر: این ویژگی به توزیع هوا در فاصله دورتر از کولر گازی کمک می کند.

7. قابلیت کارکرد مجدد: کولرهای جی پلاس به گونه ای طراحی شده اند که در صورت قطع و وصل برق، دستگاه با همان تنظیمات اعمال شده قبل از قطع برق، مجددا فعالیت خود را به صورت خودکار آغاز کند.

8. پره های طلایی: ماندگاری بالای پنل های داخلی و خارجی دستگاه که در معرض انواع عوامل محیطی هستند از ملا ک های مهم کیفیت دستگاه است. کولر جی پلاس با بهره‌گیری از تکنولوژی Golden Fin مقاومت دستگاه شما را نسبت به خوردگی فین های کندانسور و اوپراتور بیشتر کرده و منجر می شود که مبدل حرارتی عمر طولانی تری داشته باشد.

9. تصفیه هوای چند لایه: با استفاده از تکنولوژیMulti-Layer Air Purifying هوای محیط توسط چندلایه فیلتر تصفیه می گردد و این امر باعث از بین رفتن ذرات معلق و بوی نامطبوع می شود.

10. سیستم ضد کپک: با استفاده از تکنولوژی ضد کپک از رشد کپک و مواد سمی در یونیت داخلی جلوگیری می کند.

11. کیفیت ساخت بالا و ظاهر زیبا: کولر گازی جی پلاس با طراحی مقاوم و ظاهری دکوراتیو آماده به نصب در هر محیطی است.

12. رده انرژی A: با استفاده از کمپرسور اینورتر و رده انرژی A، راندمان و بهره وری دستگاه افزایش و مصرف انرژی کاهش می یابد.

در مجموع، کولر گازی جی پلاس با ویژگی های متعدد ،کیفیت بالای ساخت و دارای 5 سال ضمانت گلدیران، یک گزینه عالی برای تهویه مطبوع در منازل و محیط های کاری می باشد.

کد خبر 689780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.