توزیع روزانه ۵۵۰ تن آسفالت در معابر شهر اراک

سرپرست شهرداری اراک از پخش و توزیع روزانه ۵۵۰ تن آسفالت در سطح معابر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی قاسمی امروز_ شنبه اول مهرماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از روزهای نخست سال ۱۴۰۲، توزیع و پخش آسفالت معابر شهری با جدیت در دستور کار مجموعه شهرداری اراک قرار گرفته و اقدامات عمرانی شهری به سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۵۵۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر اراک پخش و توزیع می‌شود، افزود: در این راستا، بهسازی آسفالت و لکه‌گیری معابر درون شهری و کوچه‌ها در دستور کار ویژه قرار دارد.

سرپرست شهرداری اراک با بیان اینکه آسفالت جدید خیابان‌هایی که نامناسب است با جدیت دنبال می‌شود، افزود: عملیات توزیع و پخش آسفالت با هدف ترمیم، بهسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر تا سرد نشدن هوا ادامه دارد و امید می‌رود تا پایان سال جاری سطح بیشتری از معابر تحت پوشش آسفالت قرار گیرد.

قاسمی تصریح کرد: آسفالت معابر یکی از خواسته‌های مهم شهروندان اراکی است و رضایت مردم مهم‌ترین هدف شهرداری در ارائه خدمات است؛ بنابراین همه تلاش‌ها در راستای تسهیل عبور و مرور مردم در سطح خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی به کار گرفته شده است و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری اراک، مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه آسفالت در میان بگذارند.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محوطه شهرداری اراک

در ادامه محسن قاسمی، مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محوطه شهرداری خبر داد و تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه دفاع مقدس به منظور گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و یادآوری رشادت دلاورمردان عرصه ایثار و شجاعت، به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل، در محوطه شهرداری اراک برپا شده است.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک اظهار کرد: در راستای اجرای رسالت‌های فرهنگی مجموعه مدیریت شهری اراک، در کنار فضاسازی سطح شهر و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است.

کد خبر 689754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.