۲ پروژه تفریحی شهربازی گرگان آماده واگذاری است

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان از واگذاری دو پروژه تفریحی شهربازی گرگان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا سایر بخش‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شود.

سیدغلامرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در دوره ششم این است که پروژه‌های مهم شهری به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه یکی از ابر پروژه‌های گرگان شهربازی مدرن شهر است، افزود: این پروژه در هزار پیچ گرگان قرار گرفته و عملیات آن به عنوان یک طرح عمرانی مهم شهری کلید خورده است.

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است، به همین منظور جلسه‌ای را با حضور مسئولان پروژه، اعضای شورای اسلامی شهر شهردار و مدیران شهری برگزار کردیم تا موانع اجرایی و مالی طرح را بررسی کنیم.

موسوی با بیان اینکه فاز نخست پروژه به نتیجه رسیده است، اضافه کرد: قرار بود این پروژه ظرف مدت ۲۰ ماه به اتمام برسد که به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه دو بخش از پروژه آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است، تصریح کرد: یک سوله با مساحتی بیش از پنج هزار مترمربع و سورتمه که وسایل اولیه آن خریداری شده است، آماده واگذاری به بخش خصوصی است و تلاش می‌کنیم این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 689742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.