جای خالی چهار ملی پوش ایران در افتتاحیه هانگژو

چهار ملی پوش والیبال در مراسم افتتاحیه هانگژو حضور نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۸ امروز _ شنبه یکم مهرماه_ به وقت چین آغاز خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه _ سوم مهرماه_ در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال بازی‌های هانگژو به مصاف برنده دیدار پاکستان و قطر خواهد رفت.

باتوجه به اینکه برای مراسم رژه و افتتاحیه این رقابت‌های آسیایی الزامی ندارد که رشته‌های ورزشی تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند چهار ملی پوش والیبال کشورمان به دلیل پیگیری جلسات فیزیوتراپی در مراسم رژه حضور پیدا نخواهند کرد و گویا غیبت این بازیکنان با هماهنگی کیمته ملی المپیک صورت گرفته است.

مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال نیز در خصوص غیبت چهار ملی پوش و آماده شدن بری دیدار نیمه نهایی اظهار کرد: تا دیدار مرحله نیمه‌نهایی باید ریکاوری خوبی انجام دهیم و آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم. خدا را شکر شرایط تیم به صورت کلی خوب هست اما باید تا حد امکان با آمادگی کامل در ادامه رقابت‌ها حاضر شویم.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌با مسئولین کمیته ملی المپیک و به دلیل اینکه حضور در رژه برای تمامی نفرات الزامی نیست و از هر رشته چند نماینده حضور خواهند داشت و حتی محدودیت‌هایی هم از لحاظ تعداد نفرات وجود دارد، تیم ملی والیبال ایران با هشت بازیکن در مراسم شرکت می‌کند؛ با توجه به این‌که مراسم چندین ساعت طول خواهد کشید، سید محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار و محمدطاهر وادی به فیزیوتراپی می‌پردازند و در این مراسم حضور ندارند.

کد خبر 689722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.