اجرای ۳۵ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۳۵ برنامه متنوع در این منطقه ۱۵ اجرا می‌شود، گفت: روز اول این هفته به‌جز دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی در سطح استان در محله گورت از دیگر برنامه‌های روزهای ابتدایی هفته دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در دیدار با خانواده شهید رسول رضائیان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام، فرصتی ارزنده برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند آن‌ها است، چراکه شهیدان در راه اسلام و انقلاب تلاش کردند و با نثار جان خود به باورهای الهی‌شان صورت عینی بخشیدند و این پدران و مادران شهدا بودند که با تربیت حسین‌گونه فرزندانشان را حماسه‌آفرین کربلا و عاشورایی دیگر کردند.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس ۳۵ برنامه متنوع به همین مناسبت در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است که روز اول این هفته به‌جز دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی در سطح استان در محله گورت از دیگر برنامه‌ها در روزهای ابتدایی هفته دفاع مقدس بوده است.

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به افزایش کیفیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این منطقه تصریح کرد: عطر افشانی، غبارروبی و گل‌گذاری مزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اکران فیلم، برگزاری نشست‌های عقیدتی، همایش دوچرخه‌سواری در مسیر لاله‌ها از دیگر عناوین برنامه‌ها در این هفته است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۵ گفت: ویژه برنامه شب شهادت امام حسن عسکری (ع) به همراه تجلیل از آزادگان و ایثارگران خوراسگان و موکب‌داران اربعین حسینی (ع) است که شامگاه شنبه یکم مهرماه در سالن اجتماعات پردیس فرهنگی برگزار می‌شود، ویژه برنامه آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و اجرای سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی روز دوشنبه سوم مهرماه در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان، همچنین ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار نوعی‌اقدم همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز ششم مهرماه در پردیس فرهنگی کوثر از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان است.

به گزارش ایمنا، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تکریم خانواده شهدا با حضور امام جمعه خوراسگان و دیگر مسئولان این منطقه انجام شد، از مادر مکرمه و خانواده معزز شهید رسول رضائیان تجلیل و قدردانی شد. شهید رسول رضائیان سال ۱۳۶۴ به فیض عظیم شهادت رسید و پیکر پاکش پس از ۱۵ سال به آغوش وطن بازگشت.

کد خبر 689673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.