ورود نخستین دستگاه متروباس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از ورود نخستین دستگاه مترو باس به ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی علیزاده در جلسه صبح امروز _ شنبه یکم مهرماه _ستاد مهر از ورود نخستین دستگاه اتوبوس مترو باس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و اظهار کرد: نخستین مترو باس همزمان با آغاز سال تحصیلی وارد خطوط شد و از امروز ۲۰۴۷ دستگاه اتوبوس شاغل در خط داریم.

وی با اشاره به مترو باس ها، افزود: پس از پنج سال که از ورود چهار دستگاه مترو باس ۲۵ متری می‌گذرد؛ روز گذشته تست گرم یک دستگاه از این اتوبوس‌ها با موفقیت انجام و این اتوبوس وارد خط خاوران - آزادی شد و تا پایان مهر، سه دستگاه مترو باس دیگر هم وارد خطوط خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: خدمت‌رسانی ویژه به مردم را در شش پهنه و در قالب شش سامانه خواهیم داشت و برای دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه علوم و تحقیقات خط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم و باید بگویم که از امروز اتوبوس مدارس هم فعال می‌شود.

در ادامه مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه تا پانزدهم مهر مترو برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است، اظهار کرد: همچنین بر اساس مصوبه شورا دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قرار بود آموزش و پرورش اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهد، افزود: تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشد، اما دانش آموزان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: خطوط ۱،۲ و ۴ پرازدحام هستند، البته تدابیر لازم در این زمینه صورت گرفته است.
در ادامه این جلسه

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 689657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.