اجرای عملیات خط‌کشی عابر پیاده در سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان از اجرای عملیات خط‌کشی عابر پیاده در سطح شهر گلپایگان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش ضریب ایمنی، روان‌سازی و ایجاد نظم ترافیکی در سطح خیابان‌های شهر عملیاتی شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات خط‌کشی عابر پیاده و محوری معابر سطح شهر گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها، خط‌کشی عابر پیاده معابر اصلی سطح شهر گلپایگان توسط شهرداری انجام شده است.

وی افزود: عملیات خط‌کشی محوری (ممتد و منقطع) معابر با استفاده از رنگ‌های ترافیکی مخصوص، مطابق با استاندارد روز با ضخامت بیش از سه هزار میکرون و خط‌کشی خیابان‌ها و سطوح پرتردد در معابر اصلی شهر با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف افزایش ضریب ایمنی، روان‌سازی و ایجاد نظم ترافیکی در سطح خیابان‌های شهر عملیاتی شده است تا زمینه نظم بخشیدن به رفت و آمد وسایل نقلیه، پیشگیری از برخورد و کاهش حوادث را فراهم کند.

شکرزاده ادامه داد: علاوه بر خط کشی‌های محوری صورت گرفته در سطح شهر، اقداماتی همچون رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر، نصب چراغ‌های زمان‌دار و چشمک‌زن، رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده، جانمایی سرعت‌گیرها و بلوک‌ها در سطح شهر انجام شد.

وی تصریح کرد: نصب علائم و تابلوهای ترافیکی، نصب و تعویض استوانه‌های ترافیکی در دوربرگردان‌ها و حاشیه جزایر ترافیکی، ایمن‌سازی عابر پیاده در نقاط پرتردد و حادثه‌خیز و آموزش فرهنگ ترافیک در پارک ترافیک موقت و اماکن آموزشی و فرهنگی انجام شده است.

کد خبر 689589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.