جزئیات سرویس‌دهی خطوط ون و مینی‌بوس در اصفهان اعلام شد

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، خطوطی که با ون و مینی‌بوس از ابتدای مهرماه سال جاری سرویس‌دهی خواهند کرد را تشریح کرد.

سید مهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خطوطی که با ون و مینی بوس از ابتدای مهرماه سرویس دهی خواهند کرد، اظهار کرد: خط داخلی دهنو طبق روال سال‌های قبل در مسیر داخلی محله دهنو تا میدان استقلال ابتدای خط ۳۴۱ با دو دستگاه ون سرویس‌دهی می‌شود.

وی افزود: خط شهرک رسالت از مسیر خیابان کیان پارس خیابان رسالت ۵ به خیابان امام خمینی پایانه قدس و بالعکس با دو دستگاه ون سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهد.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه خط ۶۱ میدان آزادی خیابان هزار جریب به کوی امام جعفر صادق و کوی سپاهان و برگشت خیابان هزار جریب و میدان آزادی با دو دستگاه ون سرویس‌دهی می‌شود، تصریح کرد: خط ۳۲ از میدان آزادی خیابان هزار جریب به شهرک ۲۲۰ دستگاه هوانیروز و بالعکس با دو دستگاه مینی بوس، همچنین خط ۵۳ کردآباد خیابان جی از میدان شهدای گمنام کردآباد امتداد میابد از خیابان‌های شهید قربانیان، شهید صادقیان، شهید رضازاده تا مسجد نورالله و بالعکس با دو دستگاه ون سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهد.

کد خبر 689568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.